Κυριακή 13 Μαΐου 2007

"ΑΓΑΠΗΣ" ΦΩΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΧΑΤΖΑΚΗΣ


ΟΜΟΡΦΙΑ ΜΟΥ
Την «Αγάπη» Ζωγραφίζω
Την Κορφή της Ομορφιάς
Κι Απαλά Τη Χρωματίζω
Με το Χρώμα της Καρδιάς

Την «Αγάπη» μου Χαρά μου
Θα Σου Πω με Ζωγραφιά
Για να Δεις μες στην Καρδιά μου
Τη Λαμπρή Σου Ομορφιά

Τέχνη δυστυχώς δεν φτάνει
Κορυφαία Ομορφιά
Που Τη βλέπει και Τη Νιώθει
Της «Αγάπης» η Καρδιά

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΗΛ. ΧΑΤΖΑΚΗΣ


Συνήθως εδώ δεν γράφω. Για τον Κώστα όμως θα γράψω. Ίσως γιατί προέκυψε η γνωριμία μας κάτω από παράξενες συνθήκες.
Ήμουνα στο χωριό. Στην Ζαγορά, στην αυλή μου. Μεταφύτευα λουλούδια σε μεγαλύτερες γλάστρες ή στα παρτέρια. Ήμουν γεμάτη χώματα όταν άκουσα έναν άντρα να με ρωτάει:
«Μπορώ να φωτογραφίσω τα λουλούδια;»
«Βεβαίως!» του απάντησα, αν και η αυλή που ήθελε να φωτογραφίσει ήταν της θείας Αθηνάς.
«Ευχαριστώ πολύ!» μου είπε ένας ευγενέστατος κύριος.
«Παρακαλώ!» του είπα.
Έσκυψα πάλι και συνέχισα την δουλειά μου.
«Άλλος ένας τρελός σαν κι εμένα!» σκέφτηκα από μέσα μου. «Κάνει ότι κάνω. Δεν αφήνω λουλούδι για λουλούδι ήσυχο, ούτε αυλή, ας έχει και φράχτες!»
«Μπορώ να σας ρωτήσω κάτι;» άκουσα να με φωνάζει σε λίγο ο ρομαντικός, (σαν κι εμένα!), κύριος.
«Βεβαίως!» του απάντησα.
«Που έχει τα πιο ωραία καντερίμια να τα φωτογραφίσω;»
Γέλασα με την τρέλα του, που μοιάζει τόσο με την δική μου!
«Νυχτώνει σε λίγο….»
«Δεν πειράζει! Με φλας!»
Γέλασα.

Να μην τα πολυλογώ. Έτσι γνωριστήκαμε. Η συνέχεια ήταν να καθόμαστε στην αυλή και να συζητάμε για ώρες.
Ο Κώστας είναι Κρητικός και ποιητής! Εγώ λατρεύω και τους Κρητικούς και τους ποιητές! Μου είπε ότι είχε ξαναέρθει πέρσι στα μέρη μου και τα είχε ερωτευτεί. Είχε γράψει ΥΝΟΥΣ γι’ αυτά και μου τους έδειξε. Εγώ χάρηκα και συγκινήθηκα πολύ.
Μου χάρισε κι ένα βιβλίο του! Του χάρισα κι εγώ βιβλία μου κι εκείνος μου έγραψε μαντινάδα για την Μάννα!
Εγώ του το ζήτησα. Κι εκείνος την «σκάρωσε» με την τέχνη του και την ψυχή του!
Σ’ Ευχαριστώ, Κώστα και Καλή επιτυχία στο έργο σου!
Είμαι σίγουρη πως θα φυτρώσει!
Εγώ το "φύτεψα" εδώ με όλη μου την εκτίμηση σε σένα και στο έργο σου!


ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΑΓΟΡΑ: http://kyklaminovounou4.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου