Πέμπτη 17 Μαΐου 2007

Ψηλά τακούνια για πάντα ΙΟΥΣΤΙΝΗ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗ



Ψηλά τακούνια για πάντα

Ιουστίνη Φραγκούλη-Αργύρη

Ελληνικά Γράμματα


-αν κάποια δικαιούται να φοράει ψηλά τακούνια αυτή είμαι εγώ, που είμαι κοντή και χρειάζομαι ύψος. Θα τα δαμάσω τα τακούνια, θα τα φοράω με μπλου τζιν. Επειδή χρειάζομαι μερικούς πόντους για να σας φτάσω εσάς τις άνετες, αντιγύρισε τον εμπαιγμό η Νάνσυ.
Σελίδα 64


-Δεν επικοινωνούμε, μου φαίνεται! Αυτή η ματαιοδοξία να δείχνετε όμορφες είναι κενή και άνευ λόγου. Για ποιον στολίζεστε; Για να αρέσετε στους άντρες; Δηλαδή όχι μόνο είμαστε τα αντικείμενα πόθου, φοράμε και το περιτύλιγμα για να πουλάμε ακατανίκητη συσκευασία, διακήρυξε η Αθηνά εκνευρισμένη που όλες οι φιλενάδες της, μέχρι και η Νάνσυ, έπεφταν θύματα της γυναικείας αυταρέσκειας.
Σελίδα 65


Τις ζωγράφισε και τις έξι μαζί με λατρευτική πιστότητα.
Τις ζωγράφισε ακίνητες, σοβαρές, έτοιμες για το μέλλον.
Τις ζωγράφισε χαλαρές, παιχνιδιάρες ανυποψίαστες για το αύριο.
Τις ζωγράφισε με τις ποδιές φτιαγμένες από σίδερο, θαρρείς.
Τις ζωγράφισε να κολυμπούν, να πετούν, να παίζουν, να ψιθυρίζουν η μια στ’ αυτί της άλλης.
Τις ζωγράφισε να τις χωρίζει ένας ποταμός αίματος.
Τις ζωγράφισε μοναχικές να τραβάει η καθεμιά το δρόμο της.
Τις ζωγράφισε λαμπερές γυναίκες με μια σειρά κόκκινα κοράλια στο λαιμό.
Τις ζωγράφιζε πιασμένες χέρι χέρι να χορεύουν με έκφραση ευτυχίας στα πρόσωπα.
Αυτή τη συλλογή την ονόμασε
«Οι συμμαθήτριες».
Σελίδα 165


Ένα δάκρυ αυλάκωσε την ξενυχτισμένη της όψη. Ένιωσε ξαφνικά το βάρος των 40 της χρόνων. Γιατί άραγε γιορτάζουν τα χρόνια τους οι άνθρωποι; Για να μην ξεχνιούνται; Ή για να πανηγυρίζουν εγωιστικά και αυθάδικα την τυχαία τους ύπαρξη;
Σελίδα 280


Περισσότερα στο μπλογκ της Ιουστίνης: http://ioustini.blogspot.com/




4 σχόλια:

  1. Αγαπημένη Κατερίνα,
    Τώρα μόλις ανακάλυψα την τρυφερή προσέγγισή σου για το βιβλίο μου. Σε ευχαριστώ που με διάβασες, που φοράς Ψηλά Τακούνια, που είσαι μια γυναίκα της θηλυκότητας και της βαθειάς σκέψης.
    Είσαι η ανάσα όλων μας εδώ στη μπλογκόσφαιρα. Γιατί διαβάζεις και αναφέρεσαι στα πρόσωπα χωρίς προκαταλήψεις και παρείστικες αντιλήψεις.
    Επείγομαι να σε γνωρίσω και να μου δείξεις τον τόπο σου.
    Με ειλικρινή ευγνωμοσύνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ιουστίνη μου γλυκιά, συγνώμη που άργησα να σου απαντήσω. Έχω μπλέξει τελευταίως.
    Να είσαι καλά για τα καλά σου λόγια!
    Κι εγώ θέλω να σε γνωρίσω! Αν έρθεις στα μέρη μου το καλοκαίρι, πολύ θα το χαρώ! Εγώ δεν μπορώ να φύγω εύκολα.
    Ιουστίνη μου, ένα κακό έχω στη ζωή μου!Δεν μπόρεσα ποτέ να προσαρμοστώ στο δέσιμο μιας παρέας, γιατί κατέληγε εγωιστική κι εγώ δεν τα μπορώ τα σύνορα...
    Φιλιά πολλά!
    Καλή συνέχεια!Τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άγαπημένη Κατερίνα,
    ΄Να είσαι καλά και να γράφεις χωρίς σύνορα. Δεν κατάλαβα τα περί δεσίματος της παρέας, καθώς κι εγώ υπακούω στο ατομικό ένστικτο και όχι στη συλλογική αναγκαιότητα. Οι φιλίες κατ εμέ δένουν και στερεοποιούνται όταν δεν υπάρχουν συμφέροντα και αλληλεξαρτήσεις κάθε είδους.
    Κατα τα άλλα, σήμερα μας βρέχει και τα δέντρα έχουν μελαγχολήσει.
    Φιλιά απο το μαγευτικό τοπί μοθ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να είσαι καλά Ιουστίνη μου!
    Και εσύ να γράφεις!
    Εννοώ, ότι είχα κακκή εμπειρία από παρέες στη ζωή μου. (Όχι μόνο στον συγγραφικό χώρο).
    Έβλεπα πως ο στόχος τους ήταν η επιτυχία της παρέας, ακόμα και εις βάρος άλλων. Δεν έδενα μαζί τους, γιατί εγώ ήθελα (και θέλω), το σωστό και το δίκιο και την επιτυχία όλων των ανθρώπων!
    Φιλιά πολλά από ένα φθινοπωρινό Βόλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή