Κυριακή 4 Αυγούστου 2019

ΑΣΗΜΙΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΣΑ - ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟΝ ΑΝΕΜΟ

ΑΣΗΜΙΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΣΑ

ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟΝ ΑΝΕΜΟ

BRACTAMA 2018














Η Ελιά

Δεν σε φοβάμαι κυρ-Βοριά
στον άνεμο είπε η ελιά
όσο κι αν σφυρίζεις,
τις ρίζες μου έχω βαθειά
κι απ' το Θεό την ευλογιά
και δε με φοβερίζεις.

Στη ξέρα μα και στη βροχή
μεγάλη έχω αντοχή
εύκολα δεν πεθαίνω,
την άνοιξη βγάζω ανθό
και δίνω πάντοτε καρπό
όσα κι αν παθαίνω.

Τον κόσμο στη ζωή κρατώ
και βγάζω λάδι εκλεκτό
είμαι ευογημένη,
το λάδι μου για το Χριστό
προσφέρω, και μόνο γι' αυτό
νιώθω ευτυχισμένη.

Μα πάνω απ' όλα πιο πολύ
τιμή μου έχω στη ζωή
χαρά και περηφάνια,
γιατί από ελιάς κλαδιά
στον στίβο φτιάχνουν τα παιδιά
της νίκης τα στεφάνια.

Ακόμα τον παλιό καιρό
μετά απ' τον κατακλυσμό
το άσπρο περιστέρι
στο τέλος της καταστροφής
εμέ σαν σύμβολο ζωής
στο Νώε είχε φέρει.
Στοχαστής (σελ.31)

























Βιογραφικό
Η Κυρία Ασημίνα Παραδεισά, γεννήθηκε στα Βραστά Χαλκιδικής.
Από το 1996 ζει στην Γερμανία, γράφει απ' τα χρόνια του σχολείου.
Από το 1986 δημοσιεύει ποιήματα και διηγήματα σε περιοδικά και εφημερίδες.
Έχουν εκδοθεί δύο ποιητικές συλλογές και ένα μικρό διήγημα.
Πολλά από τα διηγήματα και τα ποιήματα έχουν διακριθεί σε διάφορους λογοτεχνικούς διαγωνισμούς από διάφορα σωματεία.
Επίσης και διηγήματά της δημοσιεύθηκαν σε πάνω από δέκα ανθολογίες από το 2010, έως σήμερα.
Το τελευταίο της βιβλίο με τίτλο "Ο τόπος που αγάπησα" με διηγήματα έχει βραβευθεί με Αριστείο από το Πνευματικό Πρακτορείο Cultural Agency του Γιοχάνεσμπουργκ.
Και από τον Ελληνικό πολιτιστικό όμιλο Κυπρίων Ελλάδος βιβλίο της χρονιάς 2015.





















2 σχόλια:

  1. Σ' αυτό το βιβλίο θα επανέλθω στο μέλλον, σίγουρα!Ίσως από άλλη σελίδα, μα θα επανέλθω, ΠΡΩΤΑ Ο ΘΕΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι φώτο είναι:
    Ταξιδεύοντας για Αθήνα.
    Ζαγορά, του Προφήτη Ηλία.
    Άγιος Στέφανος, Αλυκές Βόλου
    Έτσι, για να θυμάμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή