Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2009

Μάνος Ελευθερίου - Εκδήλωση στο Public Βόλου

Ο Μάνος Ελευθερίου ήρθε ξανά στον Βόλο και το έμαθα τελευταία ώρα!

Βρήκα τρόπο όμως (έχασε ο άντρας μου την μπάλλα του) και πήγα!

Η συγκίνησή μου ήταν πολύ μεγάλη! Ήθελα να τον ρωτήσω τόσα πράγματα... μα, ΚΙΧ!

Αυτόν τον "Μεγάλο" Άνθρωπο και καλλιτέχνη, παρόλο που τραγουδούσα και αγαπούσα τα τραγούδια του, δεν τον ήξερα! Στην πορεία τον έμαθα... "σιγά σιγά..." όπως είπε κι εκείνος. Έτυχε να διαβάσω και το βιβλίο του "Άνθρωπος στο πηγάδι" σε μια εποχή που κι εγώ ήμουνα πνιγμένη στο πηγάδι του πατέρα, τότε που είχε ξαναέρθει στον Βόλο στην εκδήλωση του Μουσικού Λυκείου (που το πήρα) και αυτό ήταν!
"Έγραψε " και μέσα μου!
Ήθελα να τον ξαναδώ κι έτσι, έστω και κυνηγημένα (γιατί δούλευα), τον χάρηκα από κοντά στην πολύ όμορφη και ζεστή εκδήλωση του Publik.

Συντονιστής της εκδήλωσης για τα έργα του (συγγραφικά και ποιητικά) ήταν ο αγαπητός Σωτήρης Πολύζος.

Τραγούδησε η Φανιά Ελλισάβετ, πολύ δυνατή φωνή!
Στο μπουζούκι ήταν ο Κουτσικός Κώστας, πολύ καλός!
Στα πλήκτρα ήταν ο Γκαζινόπουλος Μιχάλης, κι αυτός πολύ καλός!

Στην αρχή ο Μάνος Ελευθερίου ρώτησε τα παιδιά αν έχουν το τραγούδι "Του κάτω κόσμου τα πουλιά", εκείνα δεν το είχαν στο έτοιμο ρεπερτόριό τους, γι' αυτό και έντυσα τις φωτογραφίες μου μ' αυτό. Απ' ότι κατάλαβα, είναι το αγαπημένο του!

Είπαν όμως άλλα, όλα εξίσου ωραία και αγαπημένα.
Σημείωσα εκείνη την στιγμή (μην περιμένετε τέτοια ώρα τίτλους - 3:25 ξημερώματα Τρίτης), κάποια λόγια:

Το τρένο φεύγει στις οκτώ
Μη χτυπάς σ' ένα σπίτι κλειστό...
Θα σε ξανάβρω στους μπαξέδες...
Σ' αυτή τη γειτονιά...
Παραπονεμένα λόγια
Οι ελεύθεροι κι ωραίοι...
Τα χρόνια της υπομονής...
Άλλος για Χίο τράβηξε...
Την μαρκίζα, ΦΥΣΙΚΑ, μόνο που εγώ εκείνη την ώρα μιλούσα μαζί του και μου έγραφε σε ένα άλλο του βιβλίο, ΝΕΑ αφιέρωση!
Μπορεί να είπαν κι άλλο και να μου ξέφυγε! Δεν παίρνω κι όρκο! Παρασύρθηκα. Συνάντησα και άλλο κόσμο και πολύ το χάρηκα, σήμερα!

Τι άλλο να γράψω τώρα; Γι' απόψε αρκεί αυτή η ενημέρωση. "Σιγά - σιγά", όπως είπε κι εκείνος! Κι αυτό το "σιγά - σιγά" ήθελα να το αναπτύξω γενικά με όλα όσα είπε απόψε σε μας. Ήταν απάντηση και μάλιστα δυο φορές σε ερωτήσεις του κοινού.
Η ουσία και το νόημα του "σιγά - σιγά" είναι ότι: "Πρώτα θα ξεκινήσεις με Ουράνη και μετά θα πας στον Καβάφη. Πρώτα θα διαβάσεις και μετά θα επιλέξεις." Λόγια του! Εκείνος τα είπε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου