Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2010

Βιβλία αλλιώς...



Όχι, δεν "πουλάμε"!

2 σχόλια:

  1. ... " όχι, δεν πουλάμε..."

    τί κουράγιο έχεις, Κατερίνα μου, να κουβαλάς τόσα βιβ λία... τόσο βάρος, και να τα ταξιδεύεις στα πανέμορφα δελφίνια, σε μια θάλασσα χιόνι...
    Σε σκέπτομαι, θα "ξύλιασες" από το κρύο, μόνο και μόνο για να μας κάνεις ευτυχισμένες, εμένα, τουλάχιστον με την αγαπημένη σου "μάννα"!!!

    Αγαπούσαμε τα κυκλάμινα δίχως να έχουμε συναντηθεί...
    τώρα, ασυναίσθητα, όλα τ' άγρια κυκλάμινα, για μένα έχουν τ' όνομα της Κατερίνας...
    Ευχαριστώ και πάλι, κυκλαμινάκι μου.
    Υιώτα
    ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έτσι νιώθω ρε, Γιώτα για τα βιβλία! Τα θεωρώ κομμάτια της ψυχής και δεν πουλιέται η ψυχή!
    Κόλλημα που προέκυψε απ' το πρώτο βιβλίο της μάννας που πληρώθηκα για κάποια βιβλία στην αρχή, ένιωσα τόσο άσχημα, που έβαλα και απ' την τσέπη μου (πέρα απ' το δάνειο για την έκδοση) για να συγκεντρώσω τα πρώτα δώρα σε 400 μαθητές της Ζαγοράς.
    Μετά, ήθελα να τα μαζέψω όλα τα βιβλία μου! Να μην τα έχει κανένας! Ήξερα έναν προς έναν ποιος είχε κομμάτια της μάννας μου!
    Οι πολλοί το κράτησαν σαν φυλαχτό. Μετρημένοι με μάλωσαν...
    Οι μετρημένοι με πλήγωσαν και μ' έκαναν να νιώθω πως πούλησα την μάννα και την ψυχή μου!
    Από τότε, δεν ξαναπήρα λεφτά ποτέ απ' τα βιβλία της (τρεις εκδόσεις), αλλά ούτε κι απ' τ' άλλα δύο.
    Τα χαρίζω!
    Άσε την περιπέτεια! Είχα όμως τόσο πάθος και τόσο ζέστα μέσα μου που τα ξεπέρασα όλα!
    Ένιωθα εγώ πολύ ευτυχισμένη Γιώτα μου, κι ανάλογα με το τι νιώθω, το προσφέρω και στους άλλους!Έτσι πάει!
    Άσε χαρά με τα κυκλάμινα! Ήταν και δικά μου! Τα είχα χαρίσει στην γειτόνισσα κι εκεί πήγα τελευταία στιγμή!
    Όλα τα βρήκα, εκεί!

    Κι εγώ μόλις βλέπω Ήλιους, Γιώτα λέω!
    Μια χαρά βαφτηστίκαμε!

    Φιλάκια, πρέπει να πάω το σταράκι.
    Ψυχοσσάβατο σήμερα.
    Οι γονείς μας κάνουν παρέα εκεί ψηλά. Να είσαι σίγουρη!
    Εγώ "Ευχαριστώ" που ήρθατε στην ζωή μου, όλοι σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή