Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2009

Εδώ, εκεί, Αυστραλία και Έλληνες!

Διασπορική Λογοτεχνική στοά!

Ο Ιάκωβος Γαριβάλδης με το βιβλίο του "'74 υπό σκιάν", μας δείχνει του μέλλοντος τα βιβλία...
Τα ιντερνετικά, φυσικά!


Της στιγμής

Τα νυχτοπούλια κάθονται σ' ένα κλαδί μονάχα
όταν οι μέρες της ζωής δεν μας αρκούνε τάχα
και πάντα σκέφτονται το πώς θα κάνουν κάτι άλλο
πιο θετικό, πιο δίκαιο μα και πολύ μεγάλο.

Οι δρόμοι όμως ξέρουν πού μια μέρα θα μας πάνε
κι οι νόμοι βοηθούν σ' αυτό και ότι θέλεις κάνε.
Μα όπως κι αν το κάνουμε είμαστε όλοι δούλοι
μιας όμορφης ανάμνησης μ' ένα θαλασσοπούλι...

Ιάκωβος Γαριβάλδης

2 σχόλια:

  1. Κατερίνα μου γλυκιά...
    Πού έχεις τόσες ώρες και μας προσέχεις όλους!
    Υποθέτω ο ...ύπνος δεν σε θέλει!!!

    Εκτός από τους άλλους φίλους μας (ποιητές και συγγραφείς) που τους γνωρίζεις όλους,
    βλέπω και τον Ιάκωβο!
    Αν έβλεπες το χρόνο, την αγάπη και την ...ξαγρύπνια του όταν "έβγαινε" το περιοδικό "Αθηνά"
    του οποίου είμαι ευτυχής να έχω όλα τα τεύχη... και που αναφερόταν κυρίως στην Ελληνική Μυθολογία...
    Βλέπεις, οι Ελληνες, παντού είναι "ιδιοι"... δεν υποστηρίζουν την προσωπική δημιουργία,
    μα
    δεν πειράζει...
    Ο Ιάκωβος είναι θαυμάσιος και χαίρομαι που είμαστε Φίλοι...
    Να είσαι καλά,
    κι ας τα "ψέλνεις" για τις βιβλιο-αγορές και πωλήσεις...
    Δεν είναι πάντα θέμα τύχης, είναι και σε ποιον κύκλο ανήκεις...
    Φιλάκια,
    Υιώτα
    ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιωτάκι μου, αγαπημένο, που ήσουνα εδώ και περίμενες!
    Μειώθηκαν οι ώρες, γι' αυτό!
    Κάτσε. Ένα ένα!
    Ο ύπνος με θέλει και με παραθέλει!Εγώ του κάνω κόλπα!
    Χάρηκα πολύ που γνώρισα και τον φίλο σου τον Ιάκωβο, Γιώτα μου και που μαθαίνω τα καλύτερα γι' αυτόν!
    "Έλληνας", όπως είπες!Πνεύμα αθάνατο!
    Όσο για τα βιβλία και τους κύκλους, όσο ζω, θα τα ψέλνω, γιατί όσο κι αν θέλουν να το βλέπουν οι άλλοι "προιόν", εγώ δεν το δέχομαι!
    "Η ψυχή δεν έχει ζύγι και τα βιβλία είναι ψυχή!"
    Σοφό Κατερίνας!
    Φιλάκια πολλά και συγγνώμη για την καθυστέρηση!
    Τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή