Τετάρτη 1 Αυγούστου 2007

MASTER CLASS ΤΕΡΡΕΝΣ ΜΑΚ ΝΑΛΛΥ










ΤΕΡΡΕΝΣ ΜΑΚ ΝΑΛΛΥ
MASTER CLASS
ΑΠΟΔΟΣΗ: ΜΑΡΙΟΣ ΠΛΩΡΙΤΗΣΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ

ΜΑΡΙΑ
Νομίσατε πως αυτό που είπα ήταν «φλογερό»; Περιμένετε. Περιμένετε και θα δείτε. Η φλόγα μου έρχεται από εδώ, Σοφία. Είναι δική μου. Δεν την έχω για πούλημα. Δεν είναι στο χέρι μου να τη δώσω σε κάποιον άλλον. Μα κι αν μπορούσα, δε θα την έδινα. Είναι αυτό που είμαι. Βρέστε ποια είστε. Αυτό είναι το Α και τι Ω. Ε;
Σελίδα 26

ΜΑΡΙΑ
Ναι, εσάς. Σε ποιον άλλον; Κάτι προσπαθήσατε να πείτε. Σας είδα. Έχω μάτια και στο σβέρκο μου. (Στη ΣΟΦΙΑ.) Κι εσείς πρέπει να ‘χετε, αν θέλετε να επιζήσετε στο θέατρο. Πάντα κάποιος κάπου, πίσω σας, συνωμοτεί για να σας γκρεμίσει. Αυτό είναι αναμφισβήτητο. Πάντα! Αν δεν αποκτήσετε μάτια στο σβέρκο σας, θα καταλήξετε γρήγορα μ’ ένα στιλέτο στην πλάτη.
Σελίδα 28

ΜΑΡΙΑ
Στοπ. Με συγχωρείτε που σας διακόπτω, αλλά τι νόημα έχει να συνεχίσουμε, αφού ξεκινάτε λάθος;
Σελίδα 31

ΜΑΡΙΑ
Πολύ ωραία – αν και δεν θα το έλεγα… Αυτό είναι το θέατρο, darling. Φοράμε τις καρδιές μας στο πέτο μας.
Σελίδα 31

ΜΑΡΙΑ
… Πρέπει να ξέρεις τα όριά σου. Να ξέρεις «ως πού φτάνει ο ίσκιος σου» - είναι πολύ σημαντικό… το γνώθι σ’ αυτόν – σ’ αυτήν…
Σελίδα 34

ΜΑΡΙΑ
Δεν τον κατηγορώ. Άλλοτε ναι, τώρα όχι πια. Είπαν πως δεν τους άρεσε ο ήχος μου. Ψέματα! Δεν τους άρεσε η ψυχή μου!
Σελίδα 40

ΜΑΡΙΑ
…. Τα δάκρυα δε θα σας βγάλουν πουθενά, darling. Ούτε στο θέατρο, ούτε στην πραγματική ζωή. Οπωσδήποτε, όχι μαζί μου… Κανένας δε νοιάστηκε πόσες νύχτες έχω κλάψει ως τα ξημερώματα.
…….Κανένας δε σκοτίζεται για το μουσκεμένο μαξιλάρι σου.
Σελίδα 41

ΜΑΡΙΑ
«Τι άλλο περιμένεις; Δέξου το δώρο! Πάρε αυτό που σου δίνουν!»
Σελίδα 83

ΜΑΡΙΑ
Σήκω και βασίλεψε! Σήκω και πάρε τη θέση σου στον κόσμο!»
Σελίδα 84

ΜΑΡΙΑ
Ποτέ δεν ήμουνα νέα! Δεν είχα αυτή την πολυτέλεια – αν ήτανε να φτάσω εκεί που ήθελα. Anyway, αρκετά. Ξαναγύρισες. Έχεις Mut (μουτ). Είναι κάτι. Ξέρεις αυτή τη γερμανική λέξη; Σημαίνει «κουράγιο».
Σελίδα 89

ΜΑΡΙΑ
Μη νομίζεις, μην ελπίζεις, κάνε! Mut , Σάρον, Mut !
Σελίδα 90

ΜΑΡΙΑ
Σας φάνηκα σκληρή, ίσως; Ναι – επειδή ήμουνα πάρα πολύ σκληρή με τον εαυτό μου. Δεν τα καταφέρνω στα λόγια, αλλά προσπάθησα να σας πλησιάσω, να σας αγγίξω…
…. Σας λέω, μόνο, ν’ αναζητάτε την τελειότητα, μόλο που ξέρετε πως είναι αδύνατο να την κατακτήσετε… Τότε, θα έχω πάρει την ανταμοιβή μου.
Λοιπόν… τίποτ’ άλλο…

(Μαζεύει τα πράγματά της και φεύγει.
Σκοτάδι.)

Σελίδα 100

Κι από δω, θέλω να πω "ΚΟΥΡΑΓΙΟ!" στην αγαπημένη μου Κάτια Δανδουλάκη, κι ας ξέρω ότι δε θα το δει!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου