Κυριακή 27 Μαΐου 2007

Μια ζωή δυο ζωές ΝΙΚΟΣ ΘΕΜΕΛΗΣ





Μια ζωή δυο ζωές

Νίκος Θέμελης

ΚΕΔΡΟΣ

«Πολύ ωραία» σχολίασε ο Οδυσσέας «δεν πρόκειται να τσακωθούμε» και μετά από λίγη σκέψη πρόσθεσε, «υπάρχουν και τόσοι άλλοι που δεν προλαβαίνω πια να τους διαβάσω. Έχω μια στοίβα δίπλα στο κομοδίνο που μικραίνει μεγαλώνει και κάθε δυο τρεις μήνες εκκαθαρίζεται για να πάνε κάποια βιβλία αδιάβαστα στη βιβλιοθήκη με την ελπίδα κάποτε να έχω τον καιρό…»


Πόσα πράγματα μπορείς να κάνεις μέσα σε δύο βδομάδες, όπως και με πόσα τίποτε μπορείς να τις γεμίσεις. Πόσες αποφάσεις μπορούν να ωριμάσουν μέσα σε λίγο χρόνο, τι αποστάσεις να διανυθούν και να αλλάξουν τη ζωή σου. Αλλά και πόσες αφορμές για να αναβάλλεις.
Σελίδα 119

Σιώπησε για μια στιγμή και συνέχισε σαν να ανακεφαλαίωνε τη ζωή του. «Δεν έχω πει ούτε στιγμή και στις πιο δύσκολες, άσχημές μου, ότι η ζωή μου ήταν ανούσια, ότι πήγε χαμένη, ότι αδικήθηκα, μου έφταιξαν οι άλλοι, η άδικη κοινωνία ,όσοι αναρριχήθηκαν επί πτωμάτων. Ή ότι έχασα ευκαιρίες ή δεν είχα δυνατότητες. Πάλεψα ενάντια σε κάθε λογής αντιξοότητες και νιώθω ότι ήδη έχω κλείσει μια ζωή γεμάτη με θετικό απολογισμό, προτού πω ότι έχω γεράσει. Είναι τόσα πολλά αυτά που έχω πίσω μου, που μου φαίνονται μάλλον μη συγκρίσιμα με άλλα που έχω μπροστά μου, ώστε προτιμώ να λέω εκατόν είκοσι έξι παρά είκοσι έξι».
Σελίδα 239

Θα στρέψω τη ζωή μου σε κάποια άλλα ενδιαφέροντά μου. Νομίζω ότι αρκεί να κοιτάξει κανείς γύρω του μα άλλο μάτι και μπορεί να βρει, να ξεκινήσει τόσα πράγματα, αλλάζοντας αλλά και μένοντας ίδιος.
Σελίδα 427

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου